به صورت کلی استفاده از تمامی مطالب و محصولات اعم از محتوای رایگان یا خریداری شده به منظور یادگیری شخصی هیچ محدودیتی ندارد، اما اشتراک گذاری مطالب و محصولات "رایگان" وبسایت یا پستهای شبکههای اجتماعی در رسانههای اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک وبسایت یا صفحات ما در شبکههای اجتماعی به صورت مشخص بلامانع و قانونی است. بدیهی است که تکثیر، اشتراک، فروش محصولات خریداری شده از رسانههای ما، مشخصا غیر قانونی است و فرد یا افراد خاطی بر اساس قانون "حفظ حقوق مادی پدیدآورنده" مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
محصولات ارائه شده در مجموعه Edutainer به دو دسته کلی محصولات فیزیکی و دیجیتال تقسیم می شوند، در نتیجه ارائه محصولات هم بر اساس نوع محصول تعیین میگردد. محصولات درج شده در فروشگاه کیوسک (تمامی محصولات فیزیکی) به صورت پستی و طی حداکثر 7 روز کاری از طریق شرکت ملی پست ایران تقدیم خریداران عزیز میشوند. همان طور که انتظار میرود لینک محصولات دیجیتال به صورت آنی در اختیار خریدار قرار میگیرد. لازم به ذکر است که متناسب با روش خریداری و اشتراک فراگیران، نوع ارسال و ارئهی لینکهای دانلود میتواند متغییر باشد.
تیم Edutainer پیوسته در تلاش است تا راحتترین تجربه یادگیری را برای فراگیران عزیز فراهم آورد، بدین منظور تیم پشتیبانی 24 ساعت روز 7 روز هفته در خدمت شما همراهان عزیز هستند تا از رضایت شما از خدمات اطمینان حاصل کنند. پشتیبانی ها معمولا به صورت متنی و تلفنی خواهند بود ولی در صورت نیاز تماس تصویری و بعضا برنامههای اشتراک دسکتاپ نیز مورد استفاده قرار میگیرند تا راهنماییهایی جدی و پیچیدهتر ارائه و اعمال شوند. تمامی همراهان میتوانند از طریق شماره تماس، شبکههای اجتماعی، ایمیل و یا فرم تماس با ما در ارتباط باشند و در خواست پشتیبانی حرفهای کنند.
از آنجایی که تمام تلاش ما بر این بوده محصولاتی با بالاترین کیفیت برای فراگیران عزیز فراهم آوریم با افتخار به اطلاع میرسانیم که تمامی محصولات اعم از محصولات فیزیکی و دیجیتال شامل ضامنت برگشت و تعویض یا حتی عودت وجه میباشند. لازم به ذکر است برای بهرهمندی از این خدمات توجه به شرایط الزامی است: 1. محصول ارائه شده با توصیفات درج شده در قسمت توضیحات یا سفارش مشتری مطابقت نداشته باشد. 2. در استفاده یا اجرای محصولات مشکلی غیر قابل حل روی داده باشد. 3. آسیب فیزیکی پیش از زمان بسته گشایی محصول را غیر قابل استفاده کرده باشد. 4. در قسمتی از محتوای ارائه شده مشکل صوتی، تصویری یا فنی غیر قابل حل رخ داده باشد. 5. ارائه محصول فیزیکی بیش از 2 هفته کاری به طول بی انجامد. (در شرایطی که تاخیر پیش از تحویل مرسوله به شرکت پست اتفاق بیوفتد.) 6. تاخیر بیش از 24 ساعت در تحویل لینک محصول دیجیتال. 7. نقص یا کمبود محصولی در محتوای ارائه شده یا بستهی آموزشی. توجه داشته باشید که در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق حداکثر یک روز پس از دریافت محصولات فیزیکی و یک ساعت پس از دریافت محصولات دیجیتال مشکل را به پشتیبانی گزارش کنید.
با وجود اینکه همیشه در تلاش بودهایم تا در صورت امکان برگشت کالا و محصولات را برای تمامی خریداران فراهم کنیم، متاسفانه قوانینی وجود دارد که در صورت نقض آنها امکان برگشت محصول از ما سلب می شود: 1. عدم اطلاع رسانی در اسرع وقت به تیم پشتیبانی ( حداکثر یک روز پس از دریافت محصول فیزیکی و یک ساعت پس از دریافت محصول دیجیتال) 2. آسیب فیزیکی به محصول پس از زمان تحویل 3. باز کردن بستهی آسیب دیده پست بدون اطلاع رسانی به تیم پشتیبانی 4. درخواست مرجوعی به دلایل سلیقهای 5. درخواست مرجوعی بدون بروز مشکلی یا ایراد مشخص 6. باز شدن پلمپ بستهبندی محصولی که به صورت فیزیکی آسیب دیده است 7. عدم توجه به توضیحات ارائه شده در قسمت توضیحات محصول. 8. وجود نشانه استفاده از محصولات فیزیکی و آسیب حاصل از آن.
پس از تکمیل هر مرحله از شفارش ایمیلی شامل اطلاعات شفارش شما و میزان پیشرفت روند ارائه محصول برای شما ارسال میشود که شامل کد پیگیری سفارش شما است. در صورت بروز هر نوع مشکل یا سوال می توانید کد پیگیری و درخواست خود را به پشتیبانی ارسال کنید تا از شرایط مرسوله خود با خبر شوید. پس از تحویل مرسوله به شرکت پست مسئولیت تحویل، با آن شرکت بوده و خریدار میتواند از طریق کدپیگری پستی ارائه شده توسط شرکت پست که به شماره خریدار ارسال شده پیگیر مرسوله خود باشد.
نظر به اینکه دورههای آموزشی به سه دسته غیر حضوری، نیمهحضوری و حضوری تقسیم میشود شرایط شرکت در هرکدام متناسب با نوع دوره متغییر است. (_1_) متقاضیان استفاده از دورههای غیرحضوری میتوانند آموزشها را به 4 چهار روش تهیه کنند: 1. خرید دوره به صورت کامل (مثلا دورهی مکالمه در سفر)، 2. تک درس (مثلا آموزش فعل گذشته ساده از دوره گرامر) ، 3. به صورت بستههای دیجیتال ( مثلا دورهی نامه نگاری و مکاتبات تجاری در کنار هم که معمولا با تخفیف همراه هستند) و 4. استفاده از همه دورهها پس از خرید اشتراک زمان دار. (_2_) متقاضیان شرکت در دورههای نیمه حضوری، که در واقع کامل ترین دورههای تلفیقی و تعاملی آکادمی edutainer هستند، میتوانند به صورت 1. خرید کامل دوره و یا 2. استفاده از دورهها از طریق خرید اشتراک پلاتینیوم اقدام کنند. و در آخر (_3_) متقاضیان شرکت در جلسات و دورههای حضوری میتوانند در سه نوع دورهی تک جلسه ای، گروهی و خصوصی ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید سوالات خود را در بخش زیر درج نمایید.
خرید محصولات و خدمات به صورت کلی از سه طریق انجام میشود: 1. پرداخت درب منزل ( صرفا برای محصولات فیزیکی) 2. کارت به کارت ( برای پرداخت هزینه اشتراک و دورههای حضوری) و 3. درگاه پرداخت برای خرید محصولات دیجیتال و دورههای غیر حضوری.
پیغام شما با موفقیت ارسال شد.
ما در رسانههای اجتماعی حضور پررنگی داریم و با ارئه مطالب متنوع به صورت منظم شما را در روند یادگیری یاری کنیم. لازم به ذکر است که محتوای اشتراکی در هر یک از رسانهها متفاوت است و این شانس را به شما میدهد تا مهارتهای خود را بهبود ببخشید.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.