از کلاس رایگان تا کسب درآمد!

چطور  از تخفیف‌های همیشگی استفاده کنم؟

بگذارید صادق باشیم فرق نمی‌کند دنبال یادگیری چه مهارتی هستیم، بعد از یافتن دوره‌ی مناسب و اطمینان از کیفیت آن، تعیین‌کننده‌ترین عامل قیمت است. حال فرض کنید می‌توانستید در دوره‌ی مد‌نظر خود رایگان شرکت کنید یا بسته‌ی آموزشی مورد نیازتان را رایگان دریافت کنید!
خوب، خوشبختانه ما در قرن ۲۱ام زندگی می‌کنیم و این دیگر رویایی دست نیافتنی نیست. تنها کافی است چند گام کوچک بردارید تا هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش دهید!

در این قسمت ابتدا به بررسی انواع تخفیف‌ها می‌پردازیم و سپس مسیر کسب درآمد از مشارکت در تیلیغات را بیان می‌کنیم. به یاد داشته باشید که تخفیف‌های درج شده در این قسمت می‌توانند به صورت همزمان استفاده شوند و در نتیجه نهایتا به به تخفیف 100% برسیم.

۱) تخفیف‌های مناسبتی (تا ۵۰%)
تنها دسته‌ای از تخفیف‌ها که معمولا برای مدت محدودی ارائه می شوند اما تاثیر چشمگیری در کاهش قیمت‌ها دارند.  این تخفیف‌ها می توانند به دلایلی مانند مناسب‌های داخلی یا خارجی اعمال شوند و حتی تا ۵۰% در قیمت‌ها تاثیر بگذارند. از آنجایی که زمان استفاده از این فرصت ها محدود است پیشنهاد میکنیم حتما با عضویت در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ما این فرصت های استثنایی را از دست ندهید. برای اطلاع از آخرین جسنواره فعال به بخش جشنواره‌های مناسبتی مراجعه کنید.

2) تخفیف خوش حسابی (تا 20%)
هزینه ی دوره‌های حضوری معمولا به صورت تک جلسه‌ای در نظر گرفته می شود اما در صورتی که مبلغ کل دوره را در ابتدای آن پرداخت کنید تا 20% تخفیف شامل دوره‌ی مورد نظر شما خواهد شد.
برای مثال، دوره‌ی مکالمه هدفمند را در نظر بگیرید، هزینه‌ی این دوره به ازای هر جلسه 150 هزار تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین پس از به پایان رساندن دوره با در نظر گرفتن تعداد جلسات (20 جلسه) 3 میلیون تومان هزینه‌ای خواهد بود که در مدت کلاس پرداخت می‌نمایید، حال در صورت استفاده از فرصت تخفیف خوش‌حسابی ۲۰% مبلغ از هزینه کلی کسر می شود و شما میلیون و 400 هزار تومان برای کل دوره پرداخت خواهید کرد.

3) تخفیف همراهی (۵%)
یک تخفیف دائمی به پاس همراهی شما.
​​​​​​​خیلی ساده در ۵ قدم ۵ درصد تخفیف همیشگی بگیرید:

ثبت نام در وبسایت
عضویت در کانال تلگرام
دنبال کردن صفحه اینستاگرام
دنبال کردن کانال آپارات
دنبال کردن کانال یوتیوب

4) تخفیف افزونه (۱۰۰%)
شرکت در تمامی دوره های تک جلسه‌ای برای فراگیران دوره‌های حضوری‌، نیمه‌حضوری بلند‌مدت و مشترکین VIP صد در صد رایگان است.

برای آشنایی با دوره‌های تک جلسه‌ای از لینک زیر استفاده کنید.

آشنایی با تک‌جلسه‌ای

۵) تخفیف وفاداری  (۱۰%)
پس از ثبت‌نام در هر یک از دوره‌های حضوری یا نیمه‌حضوری تمامی فراگیران تخفیفی 
۱۰% در خریدهای بعدی خود خواهد داشت.
 
استفاده از این تخفیف محدودیت زمانی و قیمتی ندارد.

۶) تخفیف مجازی (تا 2۰% + کسب درآمد)
این گروه از تخفیف‌ها به شما اجازه می‌دهند تا با درج صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری محصولات، دوره‌ها و یا ضبط ویدیو از بازخورد‌های خود تا 20 درصد برای دوره مورد نظر خود تخفیف بگیرید.
بعلاوه در صورتی که تمایلی به شرکت در دوره‌ها ندارید می‌توانید از این مسیر کسب درآمد کنید.

 ​​

۷) تخفیف گلوله برفی (تا ۱۰۰% + کسب درآمد)

بعد از اینکه شما به عضویت وبسایت درآمدید یک کد همراهی به شما اختصاص داده می‌شود سپس برای بهره بردن از این تخفیف‌ها تنها کافی است دوستان و آشنایان را برای شرکت در دوره‌ها دعوت کنید و از آنها بخواهید که کد شما را به عنوان معرف در زمان تهیه دوره‌ها استفاده کنند. از آن پس به ازای ثبت نام هر نفر 10 درصد به شما و 5 درصد به مخاطبین جدید در خرید اولشان  تخفیف داده می‌شود.

حال ممکن است بپرسید اگر بتوانم بیش از ده نفر را معرفی کنم، آیا دوره برای من رایگان می شود؟
جواب مثبت است. نه تنها دوره برای شما صد در صد رایگان خواهد بود بلکه در صورت ادامه این روند می‌توانید از آن کسب درآمد هم بکنید( تا ۲۰ درصد از هزینه دریافتی کل دوره را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید).
آیا این تخفیف ها شامل همه محصولات و دوره‌های فروشگاه می‌شود؟
بله، شما می توانید با استفاده از کد اشتراک خود و دعوت دوستان به خرید از وبسایت ما در مسیر همکاری با ما قدم بردارید و نه تنها از محصولات به صورت رایگان بهره‌مند شوید بله از آن کسب درآمد هم داشته باشید.​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید